
Parę spraw które wymagały ingerencji :
Lampy przednie nowe oryginalne poliftowe
Komplet wachaczy przednich (TRW)
Przedni drążek kompletny z końcówkami (TRW)
Tylne tuleje wachaczy (TRW)
Podpora wału oryginał (BMW)
Sprzęgło SACHS
Komplet hamulców przód , tył TARCZE KLOCKI (ATE)
Pompa wody oryginał (BMW)
Najnowsza płyta nawigacyjna z pokryciem 99% Polski zakupiona w BMW
Odświeżony lakier w sierpniu dlatego, że miałem kaprys aby wyglądała jak nowa i tak jest , zdjęcia tego nie oddają ale uwierzcie , że jest piękna

M5 jest zalana olejem TWS Motorsport 10W60
Założyłem nowe opony PIRELLI PZero tył 285/35/18 przód 245/35/18
Ustawiona geometria i zbieżność, wynik kreska w kreskę

Zdjęty ogranicznik we wrześniu , prędkość z jaką jechałem osobiście to 290 km/h
Jeździ i wygląda jak nowe , żadnych niepokojących stuków , wycieków , puknięć i trzeszczeń .
Starałem się ogarnąć wszystko co się po prostu dało , ale warto było poświęcić trochę kapusty










Uploaded with ImageShack.us







Uploaded with ImageShack.us
I nie przeszkadza mi to , że to jest PRZEDLIFT



Pozdrawiam wcześniejszego użytkownika !!!
